Bort iszunk és vizet prédikálunk? Hogy is van ez, környezetvédelemről beszélünk, miközben csomagolóanyagokat forgalmazunk?

Pedig így van. Faramuci helyzet, de annál izgalmasabb! Ez a mi harcunk a „nagy gonosz” hulladéktermelőkkel, és a rengeteg csomagolást favorizálóknál is kihúzzuk a gyufát…
Ééééésssss van egy titkos receptünk: Piac-hódítás témakörben… Tartsanak velünk!
Dávid és Góliát, meg szélmalomharc… ilyenekkel szoktak aposztrofálni, de nem bánjuk!
Csak tesszük, amit megálmodtunk, hisz egyre többen csatlakoznak hozzánk, és egyre szélesebb a környezetbarát csomagolóanyagokat használó cégek köre, a szelektálást és az újrahasznosítás mellett döntő vállalkozások száma! Tiszteljük Őket és segítjük a “zöld arculat” kialakítási folyamatban.
Pár hete egy networking-en vettem részt, melynek lényege a személyes kapcsolatépítés és egymás tevékenységeinek megismerése. Röviden bemutatkoztunk, majd szabadon beszélgettünk egymással, eddig semmi rendkívüli.
Ám egyszer csak történt valami, amire nem számítottam!
Ez rettenetesen fontos információ a gyártó és kereskedő vállalkozások számára,

itt a piachódítás új titkos receptje!

Figyelem!!!

 

 

Volt egy számomra igen meglepő érdeklődés, mely megerősített abban, hogy
az Y generáció, sokkal erősebben és tudatosabban érdeklődik a környezetvédelem iránt, mint azt mi gondolnánk, és jelenik meg ez a tény a vásárlási szokásaikban, ezáltal pedig a vállalkozások eladási számaiban!

 

A tevékenységünkről és miértjéről, ahogyan itt is meséltem róla:
Egészség- és környezetbarát, újrahasznosítható csomagolóanyagokat forgalmazunk, melyhez kapcsolódó eszközök, gépek, kiegészítők, munkaállomások is megtalálhatók termékpalettánkon. Nem fogok itt dobozokról, unalmas fólia alapanyagokról vagy a térkitöltők lelki világáról beszélni, hanem arról, hogyan teszünk mi konkrét lépéseket a környezetvédelemért és mi az a plusz, amivel a vállalkozásokat támogatjuk a zöld arculat kialakítási törekvéseik során, milyen egyedi és levásárolható szolgáltatásokkal járulunk hozzá a tudatos, igényes vásárlók megnyerésért folytatott munkájukhoz.
Mi, akik ezt a vállalkozást megálmodtuk, a környezet- és a Gyermekeink jövőjét, a természet szépségeit megóvni igyekvő, kemény egyéni sportokban – szertorna és birkózás- edződött személyek vagyunk. Legfőbb vágyunk a KKV-k világában akkumulált rengeteg tudás átadása fejlődő vállalkozásoknak, akiknek hasonlóan egy tiszta, nyugodt, biztonságos jobb világ létrehozása a céljuk.
Miért a zebra? Olyan szimbólumot kerestünk, melyben benne van természet szépsége, gazdagsága, egyedisége. Az egyensúly, melyet a fekete/fehér szimbolizál, egyben a harmónia jelképe, mellyel azt szeretnénk üzenni, hogyha minden nap tudatosan odafigyelünk a természet megóvására, akkor harmóniában leszünk vele.
És hogyan tudunk csomagolóanyagokat forgalmazó vállalkozásként tenni a környezetvédelemért? Amikor a csomagolás = hulladék? Amikor tudjuk, hogy szükséges rossz, csak a használatba vétel pillanatáig, a fogyasztás előtti pillanatokig van szerepe, egyébként teljesen másodlagos, felesleges, rossz? 

 

Hát mi pontosan ezt a lehetetlent álmodtuk meg, hogy itt ezen a szinten a csomagolóanyagok választásakor lépünk közbe, itt avatkozunk be a folyamatba!
Hogyha a gyártó és kereskedő cégek olyan csomagolóanyagokat választanak, melyek egészség- és környezetbarát, újrahasznosítható tulajdonságokkal rendelkeznek, és a náluk keletkező újrahasznosítható anyagokat (gyártási- és kicsomagoláskor keletkező hulladékok) valóban visszajuttatják újra feldolgozásra, akkor egyre kevesebb hulladék kerül a lerakókba és a szemétégetőkbe, és egyre kevésbé terheljük a környezetünket.
Igen, nemcsak felvállaljuk ezt a fura kettősséget, hogy csomagolóanyagokat árulunk, de a lehető legminimálisabb csomagolóanyag használatra buzdítunk, hanem hirdetjük és terjesztjük, magyarázzuk ennek fontosságát nap, mint nap.

 

Olyan szolgáltatásokat adunk a csomagolóanyagok árából levonható módon gyakorlatilag ingyen, melyről a legkisebb vállalkozások álmodni sem mernek, a közepes vállalkozásoknak nagyon megéri kihasználni (marketing, hulladékkezelés, környezetvédelmi termékdíj ügyvitel, költségoptimalizáció) , mert más kreatív, sales vagy egyéb munkákat végezhetnek helyette, a növekedésre összpontosítva.  Így mindenki a saját maga kicsi- vagy magasabb szintjén megteszi a tőle telhetőt a környezetvédelemért miközben csomagolóanyagokat használ, mert muszáj.

Éééésss a felismerés, a piachódítás titkos receptje, amit ígértem!

A 15 fős társaságban egyetlen olyan személy volt, akiről a bemutatkozása során felmértem, hogy őt nem fogjuk mi érdekelni, mint potenciális partner: egy húszas éveiben járó fiatalember, aki mobil applikációkat fejleszt, egyértelmű, neki semmit nem kell becsomagolnia… és ő volt az első, aki a odajött, és érdeklődött. Meg is kérdeztem meglepetten, hogy miben tudok segíteni:
„Érdekel a környezetvédelem, és az, hogy mit tudunk tenni a természetet terhelő hulladékok csökkentéséért!”
Hosszan elbeszélgettünk, és átadta mindazt az infót, amit ez az ifjú generáció tudatosan tesz a mindennapokban, elsősorban a vásárlásaik során odafigyelnek a minőségre, a láthatóan újrahasznosítható és környezetbarát csomagolásra… azaz, ha van választási lehetőség, akkor azért a termékért fog nyúlni, ami igényes, minőségi, egészség- és környezetbarát.
Önöknek, mint vállalkozás vezetőknek, felelős munkatársaknak van választási lehetőségük, helyezzék termékeiket a lehető legminimálisabb csomagolásba, ami pedig elengedhetetlenül szükséges, az legyen újrahasznosítható, egészség és környezetbarát.
Hogyan lehet ezt kivitelezni? Velünk lehet erről konzultálni, ezért vagyunk, ebben segítünk. Figyelmünk középpontjában Önök, a kis- és közepes vállalkozások, a napi kérdéseik, a megoldandó feladatok, a problémák, minden vállalkozó álma a sikerek.

 

 

[]
1 Step 1
Az Ön neveyour full name
Cége neveyour full name
Telefonszámyour full name
Visszahívást kér?Ha igen adja meg telefonszámát is!
Some Title
Nameyour full name
Commentsmore details
0 /
Previous
Next

 

Mi szívesen beszélgetünk a csomagolási kérdésekbe hozzánk fordulókkal, a raktározás-tárolás, szállítási kérdésekben, import-export témakörben, kérdezzenek bármit, ha elakadnak, vagy nálunk a megoldás, vagy megkeressük!
A termékről, a problémákról, melyek korábban előfordultak ezért valami jobbat, biztosabbat szeretnének, csökkentenék a szállítás és raktározási költségeket, növelnék eladásaikat.
Konzultációink ingyenesek, nem is kell feltétlen így neveznünk, ez egy szabad beszélgetés, ami Önökről, a termékeikről, a céljaikról szól. Mi figyelünk, jegyzetelünk, mutatunk, mérünk, számolunk, javasolunk.
Vannak még furcsaságaink! Van csodálkozás, amikor a kicsomagolásról kérdezünk!  …mennyire akadályozza munkájukat a keletkező doboz és fólia halom, egyéb csomagolóanyag, ezzel mi történik, szelektálják-e, újrahasznosításra átveszik-e tőlük, van-e bevételük ebből? ha nincs, azonnal jelentkezzen konzultációra! Esettanulmány itt.
Hogyan zajlik a környezetvédelmi termékdíj ügyvitel, az adminisztráció… sajnos még mindig sok vállalkozás nem tesz eleget ennek, az első bírságig nem is tudnak róla. Pedig általában negyedévente pár ezer forint maga a fizetendő adó! Igen, az adminisztráció sok, a kezelés macerás… de gondoljunk arra, hogy a csomagolóanyagok újrahasznosítását támogatjuk ezzel is, legyünk büszkék rá! Gondoljunk rá úgy, mintha minden egyes befizetett forint egy-egy megmentett fa egy-egy levele volna.
Viszont, hogy az adminisztráció ne okozzon gondot a kötelezett vállalkozásoknak, mi környezetvédelmi termékdíj ügyvitel szolgáltatást nyújtunk, ennek díja pedig levásárolható a csomagolóanyagokból. Részletek itt.

 

Várjuk Önöket, akiknek a vásárlóikra való odafigyelés, a minőség és a

 

Gyermekeink jövője a tét!

 

 

És hozzuk ki együtt a legtöbbet a termékeiből!

 

 

[]
1 Step 1
Az Ön neveyour full name
Cége neveyour full name
Telefonszámyour full name
Visszahívást kér?Ha igen adja meg telefonszámát is!
Some Title
Nameyour full name
Commentsmore details
0 /
Previous
Next

 

 

 

 

 

 

 

Menü