Szeretnének minden egyes termékük mellé egy profi, magasan kvalifikált, udvarias, a vevő rezdüléseire maximálisan odafigyelő, szorgalmas kimagaslóan eredményes értékesítőt?
Ki ne szeretne, de ez gyakran nem kivitelezhető. Ha nem a saját sales-csapatunk ad el közvetlenül a vevőinknek, akkor nem tudjuk befolyásolni, kiválasztani a legideálisabb értékesítőt, majd tanítani, szakmailag tréningezni. Ilyenkor a véletlenen múlik, hogy milyen kezekbe kerül a termék-eladás, az a személy, aki a vásárlóval közvetlenül találkozik szakmailag és emberileg megtesz-e mindent, hogy a termékeladásaink növekedjenek. Azok a vállalkozások, amelyek egyedi csomagolásba kerülő termékeket hoznak létre és nem közvetlenül saját maguk értékesítenek, maximálisan a csomagolásból kell kihozniuk a legtöbbet az igényes vásárlók megnyerése érdekében.
Az egyedi csomagolás szerepe:
-
Figyelemfelkeltés – Ha a csomagolás nem hívja fel a figyelmet a termékre, ha szinte észre sem veszik a vásárlók, akkor hiába jó a termék…
-
Bizalom-építés – Ha a csomagolás nem bizalomgerjesztő, ócska másolatnak tűnő, akkor nem hiszik el a fogyasztók, hogy jó a termék…
-
Minőség és szakmai színvonal sugárzása – Ha silány a csomagolás és nem nyújt kellő szakmai infót (összetétel, olvasható használati tanácsok), ugyanezt gondolják a termékről is, mert ez az első benyomás.
-
Környezetvédelmi üzenet közvetítése – Ha igényes vásárlói réteget célzunk termékünkkel, az egyik legfontosabb nyerő üzenet, amit a csomagoláson kiemelten fontos megjeleníteni, az egészség és a környezet védelme: a természetes alapanyagok használata és az újrahasznosítható csomagolás.
Természetesen, a lényeg a termék maga… de a csomagolás az ajtó, melyen belép a vásárlónk…. az egyedi csomagolásról alkotott első benyomások az előszoba, melyen át vezet az út. Kihagyhatatlan és felbecsülhetetlen jelentőséggel bír.
A csomagolás a termék szerves része, nagyon nem mindegy, hogy milyen. Egyik terméket az különbözteti meg a másiktól, hogy például más az összetétele, más technológiával készül, ízesebb, illatosabb…. Mindez kiderül a fogyasztó számára, hogyha megvásárolta, fogyasztja, használja. Csakhogy nem a vásárlás után kell első körben megszereznünk a vevők figyelmét, hanem a döntés előtt, ott abban a pillanatban, amikor a polcról leemeli, online megrendeli vagy a webáruházban a kosárba kattintja a terméket.
A csomagolás az a varázseszköz, mely segít bennünket, hogy vevőink jó eséllyel a mi termékünket válasszák. Ezt olyan egyedi csomagolás-választással érhetjük el, mely a hatósági szabályoknak való megfelelésen túl olyan elemeket tartalmaz, melyek figyelemfelkeltőek, termékünket kiemelik a tömegből. Hogyan érhetjük ezt el? Gondos előkészítéssel, tervezéssel.
Konkrétan a piackutatás és a marketing fog ebben segíteni. Lehet, hogy néhányan nem tulajdonítanak ennek jelentőséget, pedig kell. Azért kell, mert bizonyítottan működik, és a siker ennek is nagymértékben köszönhető. A legnagyszerűbb termék is elhasal, hogyha el sem juthat a bizonyításig, nem választják a vásárlók, hiszen esélye sincs megmutatni értékeit.
De melyik kis- és középvállakozás tudna milliós nagyságrendű piackutatásokat és marketing technikákat alkalmazni? Jól hangzik ez az egész, viszont elérhetetlennek tűnik!
Ha nem megvalósítható, akkor nem beszélnénk ennyit róla!
Szóval, van egy jó hírünk:
Kis költségvetésből és szorgalmas munkával is lehet sikeresen piackutatni és marketing technikákat alkalmazni. A mi Ügyfeleink is javarészt kis- és középvállalkozások, ahol mi pontosan ismerjük, hogy karcsúra szabottak az anyagi források, idő és munkaerő szűkében vannak. Nekik, Önöknek segítünk azzal, hogy termékeikhez csomagolásmarketing szolgáltatást nyújtunk, mely a nálunk megrendelt és vásárolt termékeknél a vételárba beszámítható.
Érdeklik a részletek? Bővebben erről itt ….
Hogyan tudjuk ezt biztosítani, hogy működik a gyakorlatban? Nem külsős céggel dolgozunk, hanem saját marketingessel, akinek a gyártás különféle területein is vannak tapasztalatai, ismerjük a napi kihívásokat. Az újabb és újabb projektek során egyre több problémával ismerkedünk meg, és szívesen veszünk részt azok megoldásában. Hogyan kell ezt a közös munkát elképzelni? Első ingyenes konzultációnkon beszélgetünk az Önök termékéről: milyen problémát old meg, mik az elérni kívánt célok, kiknek készül a termék, kik fogják vásárolni. Nem mindig azok vásárolják, akinek a termék készül! A legegyszerűbb példa erre a gyermekeknek készülő termékek, amit a szülők, nagyszülők vásárolnak, de még az sem mindegy, hogy az Anyukák vagy az Apukák döntő többségben. Hallottak már Nőknek szóló marketingről? Hogyha nekik készülő, nők által vásárolt termékeket készítenek, akkor tőlünk fognak. J Számít ez? Igen… Egy kis olvasnivaló a témában, ajánljuk Kutató Centrum Magyarország egyik cikkét: http://www.kutatocentrum.hu/termekeink/e-shopping-fmcg-report
Fenti információk és az aktuális konkurens gyártók, termékek analizálása érdekében marketinges csapatunk segítségével piackutatást és felmérést valamint célpiac elemzést végzünk, hozzátesszük az aktuális trendeket és mindazt a tudást, ami a csomagolásba átültethető, a termékeladást segítő marketing terén a sok év alatt összegyűjtöttünk. Készítünk az egyedi csomagoláshoz javaslatokat. Tőlünk ne olyan termékcsomagolást várjanak, ami „szép, mert tetszett a főnöknek, és mindenkinek az irodában”, hanem, olyat, ami azoknak fog tetszeni és megnyerő lenni, akik megvásárolják. Ne így válasszanak egyedi csomagolást, hogy a piacon lévő hasonló termék csomagolása egyiké kék, a másik lila, akkor a miénk legyen sárga, és kész, ennyit foglalkoznak vele… A színektől a texturáig minden apróságnak jelentősége van: hisz hogyan tudjuk a vásárlók nagy többségét megnyerni? Első sorban vizuális elemekkel.
Mennyi idő áll rendelkezésre így megragadni a vásárlók figyelmét? 3-5 másodperc!
Ez ugyanaz a pár másodperc, mint amikor a profi, magasan kvalifikált, udvarias értékesítő legelső mondata elhangzik… ha OLYAN, akkor odakaptuk a fejünket…. csomagolásnál: ha OLYAN, ottmarad a pillantás… az értékesítő folytatja: a vevő rezdüléseire maximálisan odafigyel…. a csomagolásunk képes fenntartani a figyelmet, kellemes a tapintása, a színei, informatív … az értékesítő építi a bizalmat…. csomagolásunk sugallja: jó vagyok…. mosoly és üzletkötés….
Ha Önöknél is lényeges, hogy eladjon a csomagolás, fontos, hogy adjanak minden egyes termékük mellé egy profi, magasan kvalifikált értékesítőt, akkor legyen OLYAN az a termékcsomagolás….
Kérjen konzultációt most!
Hogyha tetszett a bejegyzésünk, kérjük, ossza meg másokkal is.
KÖSZÖNJÜK!